De Draak Koffies

Koffie en Meer

Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Heb je nog nooit online besteld en kan je wat hulp gebruiken? Zit je nog met vragen? Je kan ons van maandag tot vrijdag bellen van 8u30 tot 16u30 op het nummer +32(0)9.225.97.26

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Per artikel zie je de prijs inclusief btw. Er komen alleen verzendkosten bij. Die kosten worden duidelijk vermeld voordat je jouw bestelling bevestigt. 

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

We werken meestal met B-post ,via het track&trace systeem van B-post kan de staat van jouw verzending opgevolgd worden.De verzendkosten voor België bedragen standaard 6,50  ongeacht het gewicht van jouw bestelling. Verzendkosten naar andere EU landen, prijs op aanvraag.

Moet ik me registreren om te kopen bij De Draak?

De eerste keer dat je winkelt in onze webshop vragen we je bij de checkout-procedure om je persoonlijke gegevens te registreren zodat we je bestelling kunnen opsturen. Bij elke volgende bestelling volstaat het om je aan te melden(zie rechtsboven INLOGGEN) met jouw e-mailadres en jouw zelf gekozen wachtwoord.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten ! 

Geen probleem! Bij het inloggen vind je de boodschap terug "wachtwoord vergeten?". Als je daarop klikt, kan je jouw emailadres invullen en daarna op "verstuur" klikken. Je krijgt dan onmiddellijk een email van ons met het juiste wachtwoord.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

In België, ontvang je jouw pakje uiterlijk vier werkdagen na ontvangst van jouw betaling.

Afwijkende levertermijnen worden per mail doorgegeven na bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik niet thuis ben ?

Geen probleem. Je kan bij jouw bestelling het adres van je buren of van je werk invullen. Gaf je toch je eigen adres in, maar ben je om de een of andere reden niet thuis? Dan zal er een kaartje in je brievenbus steken en kan je je pakket afhalen op het postkantoor.

 

Wat moet ik doen als er een probleem is bij mijn bestelling / levering.

Als je bij de levering merkt  dat die niet overeenstemt met uw bestelling, kan je het best binnen 24uur contact met ons opnemen via het nummer +32(0)92259726 of via koffies@dedraak.be.

Na overleg doen we het nodige om de levering recht te zetten.

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?

Je kan ervoor kiezen om jouw bestelling af te halen op ons kantoor. Nadat je de produkten in jouw winkelmandje hebt geplaatst, klik je op "bestelling afronden" en dan kan je in stap 1 (uw gegevens), de optie "afhaling" aanvinken. Er zullen dan geen verzendkosten berekend worden.
Afhalingen kunnen  vanaf 2 werkdagen na betaling  van jouw bestelling. Ons  afhaaladres : Koffies De Draak nv, Sint Clarastraat 1 , 9000 Gent van maandag tem vrijdag van 8u30 tot 12u en van 13u tot 16u30.